en nog iets af

Heb er nog een af het is een suedetricot weet nog niet wat ik er van moet vinden.
Heb hem aangehad maar hij "plakt" aan mijn lichaam zeg maar dus hij ligt in de kast.

Dit is hem geworden het is een heel leuk stofje maar ja dat plakken is
niets voor mij en hem voeren dat zie ik niet zitten.

Het is mijn zelf getekende basis shirt met lange mouwen.










Patroon:   Zelf getekend
Stof:         Driessenstoffen



Ik doe mee mdpm alleen gaat het hier nog niet zo vlot het patroon is geprint geplakt en de stof liggen klaar het is ook al overgenomen op patroon papier en ik heb hem iets aangepast zoals ik hem wil hebben van dit stofje.

Mijn vriendin heeft hem ook van mij overgenomen die heeft hem ook al af
Heb hem gezien vind hem erg leuk hoop dat die van mij net zo word, alleen dan zonder de col.
Het is een heel dun gebreid stofje.

Het is een vleermuis mouw.


Ga die van mij als het lukt het weekend ook knippen en dan ook mijn locker eens testen.

Dus dit word vervolgd.




Groetjes Corina














Reacties

  1. Jammer dat het stofje zo plakt. Hij ziet er wel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die stof heb ik ook nog liggen, jammer als die zo plakt. Shirt ziet er wel erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019