zo op de valreep nog een berichtje in 2019

Ik heb best al wat dingen gemaakt maar nog niet op de foto gezet dat zal ik eerdaags eens gaan doen en dan in een berichtje verwerken.

We hebben inmiddels wel weer een nieuwe viervoeter in huis hij luistert naar de naam Bibo, hij is 3,5 jaar oud.
Hij begint nu na 5 weken een beetje te wennen, alleen is ook hij niet zo blij met het vuurwerk.


Zo lag hij er van de week bij, hij heeft het plekje zelf uitgekozen om te gaan liggen.
Hij ligt bij de deur naar het balkon toe lekker koel.

Nu ligt ie bij mij op de hobby kamer daar hoor je het minste van het vuurwerk tenzij het die hele zware zijn want ja die hoor je overal en soms niet alleen horen maar ook nog voel je ze. 





Vanmorgen waren we er al vroeg bij lekker ff samen het rondje gelopen want meestal is dat zo rond zeven uur.
Geen vuurwerk en ook  niemand gezien dus dan loopt ie lekker los. 
Het was een hele mooie zonsopkomst vanmorgen en toen we het dorp in liepen en ik dit zag moest ik er een foto van nemen, heb er wel meer gemaakt maar deze is gewoon het mooiste.


zo dat was het voor het jaar 2019 met het bloggen ik ga eens kijken hoe ik het volgend jaar ga doen want erg veel doe ik het niet meer wil eens kijken of ik dit kan veranderen.

Dan wens ik een ieder die mij volgt een heel mooi gezond en creatief 2020 toe.


Groetjes Corina







Reacties

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd