Zo bijna een jaar geleden iets gepost

 Het is een raar jaar niet alleen door corona, Wap is overleden dus we zijn nu met zijn tweetjes Bibo en ik.

Qua werk ook nog steeds zoekende naar een vast plekje is ook alweer een jaar geleden de laatste werkdagen.

Ik ga er vanuit dat 2021 in dat opzicht ook een beter jaar gaat worden, we pakken de dingen weer op zo ook de hobby dus ik wil ook mijn blog weer nieuw leven inblazen.

Heb nog wel wat setjes gemaakt en shirts en een jurk zal er een paar van laten zien en dan vanaf nu hoop ik zo af en toe weer iets te gaan posten.

Zal ook af en toe een post van Bibo bij zitten.


De jurk die ik gemaakt heb 

Een van de setjes die ik heb gemaakt.
samen een lang weekend limburg gedaan
Hier op het veld vlakbij huis ff lekker buiten zijn samen.


Zo dus op naar een nieuwjaar en ik hoop dat we dan weer samen met alle mensen lekker bij elkaar kunnen komen en samen weer leuke dingen kunnen doen.


Voor nu sluit ik af en ga ik proberen iets vaker iets te posten.


Iedereen een heel mooi en gezond 2021 gewenst.


Groetjes Corina

Reacties

  1. In veel opzichten een heel heftig jaar dus. Ik hoop dat 2021 een mooi en creatief jaar voor je wordt in goede gezondheid en dat we weer samen mogen komen om met onze hobby bezig te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Jos zeker een heftig jaar ik hoop ook dat we weer een keer gezellig bij elkaar kunnen komen in dit jaar en dan lekker hobbyen

      Verwijderen
  2. Ach Corina, dat is inderdaad een heftig jaar voor je geweest, dat wist ik niet of heb het niet goed opgepikt.
    Ik wens je een goed, gezond en creatief 2021 toe en dat het beter mag worden dan het afgelopen jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alice, heb er ook niet zoveel over geschreven hier niet en op facebook ook niet dus kon je het ook niet weten.
      Dank je ook voor jou een mooi, gezond en creatief 2012 en dat het een beter jaar mag worden zodat we elkaar ook weer eens kunnen zien op een beurs

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019