Creatie 7 van de 10

Weer een lap minder in de voorraad, toen ik het zag was ik er gelijk weg van en ik had mazzel het was in de opruiming. 
Heb ook niet getwijfeld wist ook gelijk wat ik ervan wilde maken.













Heb hem ook al aangehad, hij zit warmer als dat ik verwacht als je de stof voor je houd zie je een soort van gaten in de stof erg open dus.

Patroon is zelf getekend het is mijn basis van mijn tshirt daar heb ik een col ingetekend, ben er blij mee en gaan er nog wel meer van volgen.

Patroon : zelf getekend
Stof        : Bas Bastiaans


Nummer 8 en 9 komen er ook al snel aan en aan nr 10 word ook gewerkt.

Groetjes Corina

Reacties

  1. Als je zo doorgaat ga je het redden met deze uitdaging 😃
    Leuk shirt heb je gemaakt, lekker fleurig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer zo'n fijn shirt om te dragen volgens mij...ziet er erg comfortabel uit... en je gaat het denk ik wel redden als je zo doorgaat...knap hoor..
    Fijne dagen en een fantastisvh 2017 voor jou en je familie..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit. Lekker zo'n eindspurt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019