experiment

Ik heb de mix25 gemaakt en deze is reeds aangepast naar mijn eigen maten het origineel was iets te klein dus deze heb ik zelf uitgegradeerd om op mijn maat uit te komen.
Samen met Diana gekeken wat er nog verbeterd kon worden en op papier aangepast.

Daarna heb we gelijk de mix30  er ingetekend.

Ik heb hem gemaakt van tricot met mijn powernet voering waar ik al mijn bh's mee voer.
De eerste is draagbaar maar was nog niet naar mijn zin ik heb in de bovencup nog een cm eruitgehaald en nu zit ie al beter denk dat ik hem nog iets ga knijpen dus wie weet volgt er nog wel een proef van tricot.

Het enige wat ik merkte is dat mijn shirts minder makkelijk "glijden"over de stof wat ook logisch is want ja het is niet zo glad als lycra. Het is niet hinderlijk het shirt hangt niet.


Dit is de eerste ik heb er geen stof meer van over om er een slip bij te maken dus dit wordt geen setje.

Bij deze vond ik de schouderbanden niet lekker zitten, vandaar dat ik uit de cup nog een cm heb gehaald.
Het is op de foto net of mv niet gelijk is maar dat komt doordat ie niet goed op de pop zit hij is gewoon gelijk.



Dit is de tweede deze zit prima en hier gaat ook nog een slip bijkomen heb nog  stof over en ben wel nieuwsgierig hoe dat zit.
Ik ga hem zeker nog een keer maken en wie weet dan met kant alhoewel ik dit ook erg leuk vind om restjes tricot te verwerken.
Deze twee zijn helemaal gemaakt met powernet en picot en schouderband net als de strikjes en sluitingen uit de voorraad.
Op de laatste heb ik toch nog gele strikjes gedaan maakte het wel af.

Dus ga mijn restjes tricot maar eens bewaren

Iedereen een fijne zondag.

Groetjes Corina









Reacties

  1. Deze bh's zijn erg leuk. Tricot draagt lekker als slip hoor! Succes met de volgende setjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor ...de tweede ziet er al erg goed uit, en ik vind hem ook mooi...
    De mix 3 vind ik erg mooi qua cup, maar bij mij zitten dan de schouderbanden ook vervelend... Fijn dat Diana je geholpen heeft..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019