Lang geleden.

Zo het is al ff terug dat ik iets heb geschreven.
Het laatste wat ik heb gepost is 18 oktober oeps.

Ik heb ondertussen nog wel wat dingen gemaakt maar nog niet afgemaakt of nog niet op de foto gezet.
Ik ben ook nog met een shirt bezig wat te kort was om het aan te passen foto volgt nog zo ook nog met een jurk die ik aan het aanpassen ben.

Verder word er nog aan lingerie gewerkt en wat andere projecten.
Heb op de naailes twee shirts geknipt en mijn lingerie opnieuw getekend.

Van de week ga ik op de naailes een waterval hals tekenen en mijn shirt wat te kort was afmaken.

Ik heb nog wel een mooie foto van Jaimy voor jullie.



Iedereen een hele fijne week.

Groetjes Corina

Reacties

  1. Wauw wat een prachtige stabij zeg!! Ze blijven geweldig hé!op dit moment heb ik een loge deze week dus nu 3 stabij's in huis.
    Het lijkt hier wel een speeltuin. 3 x puber houden je wel bezig.
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019