Gezellig dagje uit

Ik ben afgelopen woensdag samen met Neeltje naar Amsterdam geweest, was weer erg gezellig. Ik had nog het een en ander liggen wat niet compleet was.
Er zitten er drie tussen de ene is (was) een tuniet en de andere zijn (waren) hemdjes en ook nog twee lycra's en ik had ook nog wat kantjes mee. Ik heb voor één kantje alles  kunnen vinden de andre komen de volgende keer wel weer.
Dit is wat ik allemaal heb meegenomen, ook nog een paar lycra's uit de lappenbak en een kantje verder allemaal dingen die ik nodig had. Een vriendin die had ook nog iets uitgezocht dus ik weet weer wat ik kan doen. Het was erg gezellig en de dochter van Neeltje was ook mee en die weet ook wat ze mooi vind zoals te lezen is op haar blog. Het was erg gezellig ik heb nog lekker een week vakantie dus wie weet ook nog tijd voor de hobby, maar eerst mijn schilder werk doen wat ik overigens ook niet zo erg vind om te doen. Iedereen een fijn weekend.

Groetjes Corina

Reacties

  1. heerlijk zo'n buit, kun je er weer even tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt je voorraad weer mooi aangevuld.
    Nog een fijne vakantie!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd gezellig een dagje Amsterdam om stofjes en kantjes te scoren. Mooie voorraad! Wens je nog een fijne vakantie!
    Lieve groeten, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow...je kan er weer tegen, er zitten hele mooie printjes en stofjes bij!! bofkont..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019