af gemaakt

Vorig jaar voor de verkoop en verhuizing het een en ander geknipt en gespeld maar verder kwamen we niet.
Nu in ons nieuwe huis en in mijn hobby kamer toch alles erbij gezocht en afgemaakt.

Basis patroon zelf getekend, stofje is van Driessen stoffen nog van vorig seizoen.

Ik heb bij deze trui mijn locker en mijn nieuwe cover gebruikt.









Bij dit shirt ook mijn basis gebruikt alleen de stretch was iets te weinig,
ik had voor de halsbies een effen tricot gekocht en had hiervan over en toen heb ik dus de zijnaad open geknipt en er een bies in gezet.
Ben er uiteindelijk eigenlijk best blij mee met het "foutje"

Ook nu alleen de locker en cover gebruikt ben heel blij met mij cover had de janome 1000 en heb nu de babylock, nog geen overgeslagen steken gehad ook niet bij de naden en bij de janome had ik dit wel heel erg vaak.























Mijn basis aangepast naar een hemd moet nog wel wat aangepast worden
hierbij ook weer alleen mijn lock en cover gebruik.

Komen er vast nog wel meer van.

Ik heb hem onderste boven gecoverd dan ziet het er dus zo uit vond het wel mooi om het eens zo te gebruiken.

Ga het patroon aanpassen en nog een keer maken.

Loop achter met bloggen dus komen nog meer creaties aan want ik ga lekker door.







Groetjes Corina


Reacties

  1. Fijn weer twee shirts en top erbij. Super dat je nieuwe cover babylock zo bevalt en geen steken overslaat.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk, welk typenummer Babylock is dat? Ik zat ook altijd te emmeren met m'n Janome cover, nu gebruik ik 'm daarom eigenlijk niet meer. Dit ziet er super uit, mooie creaties!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019