Ja we gaan lekker

Zo en weer het een en ander afgemaakt en in elkaar gezet.
Heb de smaak weer te pakken.

 De grijze fleece sweater word al volop gedragen
manlief is er erg blij mee dit was de tweede die ik maakte.
Nr 1 word ook met veel plezier gedragen maar die kon toch nog net wat netter, het is nagetekend van een bestaande sweater.
Ik heb deze van een kleur gemaakt de volgende krijgt weer een andere kleur kraag en beleg aan de binnen kant.

De andere foto's zijn creaties die ik vorig jaar al aan ben begonnen. Deze ga ik de komende tijd gewoon afmaken een enkele zal dan tot van de winter moeten blijven liggen in de kast want ja een gebreide tricot is denk ik tocht te warm voor over een paar weken maar het shirt en hemd komen vast van pas.
Het witte met de strepen word een rok, moet er nog een shirt op kopen of maken eens kijken wat het gaat worden.




Zo en nu gaan we weer verder met dingen maken heb de afgelopen weken weer zes nieuwe dingen geknipt dus we kunnen weer vooruit.

De eerste twee zijn al gelockt dus de biezen snijden en weer verder maar eerst de andere vier nog locken en dan de volgende stap.

Dus word vervolgd.














Iedereen een hele fijne week

Groetjes Corina

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019