Trui nagemaakt.

Mijn wederhelft draagt heel graag fleece truien in de winter.
Diverse winkels bezocht en verschillende gepast maar geen een voldeed aan de eisen, te kort of te wijd dus ja wat doen we dan.
We zijn de kast ingedoken en heb er een uitgehaald van de twee, papier potlood erbij en overtekenen maar.


Dit is het origineel.












Dit is mijn kopie ben tevreden het is de tweede die ik maakte van de eerste heb ik geen foto genomen deze is naar iemand anders gegaan die het zelfde probleem had om een fleece sweater te vinden.
Van de eerste waren de mouwen iets aan de korte kant, bij hem zaten ze perfect dus ja dan is het gauw klaar.

Manlief is er erg blij mee en ja denk dat ik ze in de toekomst mag blijven maken.






Heb nog twee creaties bij de covermachine liggen voor van de week of het volgende weekend.

Vandaag de tafel op blokken gezet en de nieuwe creaties geknipt, twee truien voor mijzelf en een broek voor eega, geloof dat ik ondertussen zijn hele garderobe maak.

Ben ondertussen ook nog bezig met lingerie weet alleen niet of ik die nog op mijn blog zet want op bloglovin heb ik een paar vreemde volgers en weet niet hoe ik dit kan veranderen of verwijderen of hoe ik bloglovin moet verlaten heb er nog niet zo veel tijd in gestoken maar als iemand het weet hoor ik het graag.


Patroon           :  Kopie
Stoffen            :  Driessenstoffen
Rits en garen  :  Woonidee

Ik ga wel proberen wat vaker te bloggen want ook nu was het al weer een poosje geleden.


Voor iedereen een hele fijne week.

Groetjes Corina




















Reacties

  1. Wat een geslaagde versie, pas maar op ja, anders ben je alleen maar aan het naaien voor je man omdat hij zo blij is met jouw creaties ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt, en op deze manier weet je zeker dat het goed past.
    Geen idee hoe je iets aan die volgers kunt doen. Ik zit niet op bloglovin of hoe het heet.
    Krijg wel vaak vriendschapverzoeken van alleenstaande mannen op FB. Die verwijder ik altijd. En ook op Instagram krijg je zoiets als volger. Dus zet ik daar ook niks neer wat echt prive is.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee om zo een goed passende en mooie trui te maken, Corina! Goed gelukt!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019