Nr 10 is ook klaar

Het is gelukt nr 10 is ook klaar, het is een andere creatie dan alle voorgaande.
Ik heb een tas gemaakt, mijn eerste tas die ik zelf had gemaakt was echt aan vervanging toe.
Ik heb er op het moment zo geen foto meer van hij komt van een heel leuk blog.

De overbuurvrouw lees vriendin heeft mij geholpen met de vertaling, komt uit frankrijk dat is voor haar dan toch iets makkelijker als voor mij.

De stof komt weer uit de voorraad net als de voering, de laatste keer in Parijs heb ik de knoop en het biaisband gekocht samen met de schouderband.

Ik ben er erg blij mee, het biaisband in de binnenkant zit niet overal even netjes maar ik ben er erg tevreden over.
Verbeterpunten nemen we mee voor een volgende tas en ik heb me voorgenomen dat deze er iets sneller komt, voordat deze dus echt weer op is.






Foto van de binnenkant van de tas ik heb er twee binnen vakken inzitten.
Verder nog niets toegevoegd deze keer, wie weet  bij een volgende nog een extra toevoeging voor de sleutels of een mobiel zakje er extra in we zien wel.


Ik heb ook nog een klein projectje gedaan voor de tomtom die ik heb gekregen voor de kerst.

Ik heb daar echt restjes voor gebruikt, padding van de lingerie hobby en een stukje katoen wat ik ooit heb gebruikt voor een zomer blouse.

Het is zelf bedacht en getekend en uiteraard gemaakt.

Heb dus eigenlijk 10,5 creaties gemaakt.

Wie weet komt nr 11 er van de week ook nog wel, dankzij deze uitdaging hebben we de vaart er weer een beetje inzitten.


Groetjes Corina







Reacties

  1. Mooie tas Corina!!
    Wat zit er een super leuk stofje aan de binnenzijde!! Echt prachtig!
    Die ga je vast met heel veel plezier dragen!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super...je hebt het gehaald. Dat is erg knap, want uit ervaring weet ik dat het vaak NET niet gehaald wordt...
    Leuke tas heb je gemaakt..mooi stofje ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zit vaart in! Mooie stof heb je gebruikt, is erg leuke tas geworden. Knap hoor dat je uitdaging gehaald hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke projectjes zijn dat om voor te gaan zitten. Ik had ze vandeweek al eens voorbij zien komen op fb. Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019