creatie 4 van de 10 is klaar

Creatie 4 is ook klaar de stof komt bij Driessenstoffen vandaan.

Het is de Titus van La Maison Victor, ik noem hem de Tita.
Het patroon in de grootste maat overgenomen en deze aangepast, op de naailes ff na gekeken samen en de trui geknipt.
Doordat het een mannen patroon is is het vrij recht, bij de bovenwijdte heb ik niets gedaan.
De taille heb ik er zelf in getekend en op de heupen kwam ik iets tekort deze dus wijder getekend.
Het is een geslaagd project geworden, dacht eerst dat ik mijn kraag er verkeerd had ingezet maar dat was gelukkig niet zo, het is een vervelend stofje om uit te halen.

Ik ben er erg blij mee heb de kraag op de dames manier gedaan, denk dat ik alleen de kraag nog eens aan ga passen vind dat ik een rolletje heb.
Het is niet hinderlijk bij het dragen, zie het alleen wel.


Het is fijn patroon wat ik zeker nog een keer ga maken.









Patroon: La Maison Victor de Titus
Stof:       Driessenstoffen het is een gebreide tricot.


Groetjes Corina

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019