Creatie 3

Zo alvast bezig voor volgend jaar zomer hihi.
Ik heb een metertje stof gekregen alleen is dat voor mij net iets te weinig, bij Bas Bastiaans een stukje erbij gehaald voor de mouwen en de hals bies.

Ik ben er erg blij mee hij staat erg leuk op mijn zwarte broek met mijn zwarte jasje.
Daar het daar nu iets te koud voor is heb ik de pop ff aangekleed en haar op de foto gezet.



Ik heb deze keer geen problemen gehad met de cover ondanks dat het zwart is wat ik heb gebruikt.
Ben er erg tevreden over. 
Ik heb voor de onderdraad seraflock gebruikt en twee gewone goedkope markt klosjes voor de boven draden. 
Het seraflok komt bij Ma Marieke vandaan.

Op naar creatie vier.

Groetjes Corina

Reacties

  1. Goed bezig! Die combi met de zwarte stof maakt het juist mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg mooi, zag hem in 't echt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh mooi zeg. Bijna jammer daar hij zolang in de kast moet. Stiksels ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit. Fijn dat het lapje nu een bestemming heeft ;-)

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019