Lang geleden.

Zo ook weer eens een berichtje schrijven op mijn blog, heb het echt verwaarloosd.

Ik heb van de zomer niet stil gezeten heb shirts en jurken gemaakt en ook lingerie is er onder de naaimachine vandaan gekomen.

Zal het niet nu allemaal plaatsen dan blijft er nog iets over voor nog een blog bericht.


















Dit is een van de jurken die ik heb gemaakt de ander is geen foto van gemaakt.
Het is mijn waterval shirt deze heb ik verlengd en zo ontstond mijn jurk patroon.
Ik ben er zelf heel erg blij mee en heb de jurk ontdekt.

Ben er nu op het moment ook een aan het maken denk alleen dat ie in de kast komt te hangen tot aan het voorjaar, het is niet echt een winter stofje.
Dit is echter een ander model uit een boekje in een ander berichtje hier meer over als ie klaar is.

Heb mee gedaan aan de give a way van Neeltje en heb nr 1 gewonnen ben er blij mee het is reeds gewassen maar ben er nog niet uit wat ik er van ga maken.



Verder is er nog wat lingerie onder de machine vandaan gekomen hierover de volgende keer meer.

Iedereen een hele fijne zondag en week.

Groetjes Corina

Reacties

  1. De jurk is in het echt nog mooier. En nog veel belangrijker, hij staat je erg goed.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he, jurken dragen! Deze staat je super. Ben benieuwd naar je blog over je andere maaksels van deze zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De jurk staat je goed en mooi model dat in allerlei stofjes leuk is. Ik kijk uit naar je andere creaties, leuk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie jurk is dit geworden, Corina! En gefeliciteerd met je eerste prijs! Leuk!! Groetjes en succes met je volgende projecten!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019