Mijn uitdaging voor maart is klaar.

Ik was in november begonnen met een jurk, deze werk je bij de hals af met een beleg.
Dat heb ik gedaan en dat gaf niet het resultaat wat ik wilde en verwachten.
Hij heeft een hele tijd in de bijkeuken gehangen, twee weken terug heb ik het eraf gehaald.
Heb de rest gepakt en een bies geknipt, deze eraan gisteravond aangestikt en de zomen gecoverd.

Ik heb de jurk eerder gemaakt, deze heb ik op de les aangepast ik wilde rimpels bij mijn buikpartij.
De stof heb ik gekregen van een vriendin en daar de effen stof bij gekocht, ben blij met het resultaat.







Dit is hem geworden.


Iedereen nog een hele fijne week.


Groetjes Corina







Reacties

  1. Hij staat je goed! In het echt nog beter dan op de foto. Op naar de volgende?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou hem graag wat slanker zien Corina, Je bent ook veel slanker, ik heb het idee als je een ander model neemt, het nog mooier zal staan. Door de binnenste stof lijkt het alsof de schouders afgezakt zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige stof heb je hiervoor gebruikt, een mooie combi!
    Fijne week!!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019