ff geleden

Kom er net achter dat het toch wel een poosje geleden is dat ik wat heb geplaatst.
Ben de laatste tijd dan ook best wel druk geweest nieuwe baan en een setje wat af moet voor de kerst, ben nu de laatste dingen aan het doen dus gaat lukken.

Deze week drie dagen werken dan vier vrij denk dat ik dan maar weer eens iets voor mijzelf af moet gaan maken. Dus dit word vervolgd zo ie zo het setje als het klaar is.

Ik wil al mijn volgens hele fijne dagen wensen en ik hoop dat jullie mij in het nieuwe jaar blijven volgen ik hoop dan ook weer iets meer te gaan maken.



Groetjes Corina

Reacties

  1. Corina, allereerst wil ik jullie hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig 2015 wensen!
    En wat lees ik, een nieuwe baan? Gefeliciteerd!! Succes!! Ook met je setje voor de kerst!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werkze voor de komende drie dagen en dan heerlijk genieten van je vrije dagen! Prettige feestdagen en natuurlijk blijf ik je volgen in het nieuwe jaar, groetjes, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne feestdagen toegewenst natuurlijk! veel creativiteit Toegewenst met kerst.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019