Jaimy en andere dingen.

Ik ben op het moment niet zo actief achter het naaimachine maar dat komt wel weer.
Twee weken terug een patroon uit een boekje gehaald weet ff zo gauw niet meer welke maar dat komt nog wel. Het word mijn eerste jurk heb de stof ook al in huis, hij moet voor de kerst klaar zijn dus heb nog ff de tijd. Moet lukken dacht ik zo, verder ben ik aan het teken en nog met drie setjes bezig.

Jaimy is zeer foto geniek dus doe ik daar nog maar een paar foto's van komt er toch nog iets voorbij.

Zoals jullie kunnen zien kan ie zich heel klein maken, hij is niet zwaar 21 kg dus dat valt mee.

Deze is nog van de zomer genomen bij ons aan de dijk. Hij bleef heel erg mooi zitten voor de foto.















En ja als de baas aan het relaxen is kan ik dat ook en dan het liefste op schoot.

Iedereen een fijne week Corina

Reacties

  1. Corina, ik loop elke keer een week achter met reageren!! Ben dus op het moment wel druk achter de naaimachine en dan wordt er echt minder geblogd!
    Wat een heerlijke hond hebben jullie toch, en wat staat hij mooi op de foto met jou!!
    Ga je de jurk maken op les? En als je alles al in huis hebt,dan gaat dat zeker lukken voor de kerst. Ben je lingerie aan het tekenen, dat lijkt me nog ingewikkelder dan bovenkleding.

    Groeten en een fijne week!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019