nog steeds een beetje druk

Ik ben of heb het druk probeer wel wat tijd te maken voor de hobby, maar heb er een bij en dan word het lastig.
Hoop dat ik het ooit een beetje beter verdelen kan we zijn al een beetje op weg.
Ik ben zoals de meesten wel weten flink afgevallen en we zijn om dit nu zo te houden anders gaan eten en ik merk dat daar best wel wat tijd in gaat zitten. We eten erg lekker en zeer gevarieerd moet zeggen dat het ons prima bevalt. Kennissen hebben onderlaatst bij ons gegeten en zijn het nu ook gaan doen erg leuk ook om dingen uit te wisselen. Maar genoeg daar over ik maak als ik het foto toestel niet vergeet ook nog wel eens foto's van de lucht enz.
Deze zijn van 1-8











En deze zijn van 16-8 dan zie je het verschil al best nog ff en ik kan het niet meer doen dan is het donker.












Dit is bij ons in de polder en aan de dijk vind het erg mooi om te zien en bij die ene zie je de maan er zelfs een beetje door.

Iedereen een fijne week en tot de volgende keer nog een week werken dan heb ik lekker twee weken vrij wie weet kan ik dan weer eens iets in elkaar zetten.

groetjes  Corina

Reacties

  1. Hoi Corina, wat een mooie foto, vooral de 2e foto! En wat knap dat je zo goed bezig bent met anders eten/afvallen! En kan me voorstellen dat daar ook veel tijd in gaat zitten.
    Zelf de afgelopen tijd ook weinig geblogt, maar nu de vakantie bij ons weer over is wordt het misschien wel weer wat meer!
    Groetjes, fijne werkweek!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige dromerige foto's. Jullie wonen daar prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019