Truitje klaar

Ik loop heel erg achter met elke maand een kleding stuk, denk niet dat ik dat nog in ga halen. Ik heb een vriendin die zelf ook kleding maakt maar soms vraagt ze het aan mij. De stof heeft ze zelf gekocht, denk dat ze achteraf heel erg blij is dat ik hem heb gemaakt. Het is van die stof die heel erg blijft "plakken" zeg maar.

Twee jaar geleden heb ik van haar en voor haar een shirt nagetekend, deze heeft ze zelf al een paar keer gemaakt ze is heel blij met haar patroon. Ik heb er een achter gehouden je weet maar nooit.
 Ik heb samen met een vriendin die ook naailes heeft gegeven de korte mouw verlengt tot een lange mouw, ik heb al eerder een truitje gemaakt met deze lange mouw.

Hij is nu klaar, we gaan vrijdag samen naar Nieuwegein en dan kan ik hem aan haar geven. Dit is hem geworden, ik heb de hals met een beleg afgewerkt daarna alles met de cover afgemaakt.










Hij past helaas niet over mijn torso deze is iets te groot, dus heb ik het zo gedaan.

Iedereen een fijne week Corina

Reacties

  1. Mooi shirtje. Hier is ze vast heel blij mee.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk stofje heb je gebruikt voor dit shirt.
    Zal je vriendin blij mee zijn!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is er mooi geworden! Veel plezier morgen! En ze zal er vast blij mee zijn.
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019