Cursus

Zaterdag de eerste cursus dag samen met Jaimy, heel veel geleerd. Het is mee gevallen maar ja dan moet je het dus ook nog thuis gaan doen. Sommige dingen gaan best wel makkelijk maar andere dingen weer niet. Het is in elk geval een echte Friese Staby hij houd van jagen, eenden en ganzen als ie ze ziet dan moet ie erachter aan. Hij begint nu ook echt te wennen aan ons en aan zijn omgeving dat kun je merken aan hem, hij wil nu ook al achter auto's aan jagen en ja dat is dan weer net niet de bedoeling maar weet nu hoe we het aan moeten pakken. Het is ff door zetten maar we hebben hoop. En ja wat doe je na een dag druk bezig te zijn geweest. Juist ja rusten en zie hier hoe je dat doet.

Vandaag ook weer een beetje geoefend vooral met het hier komen, moet zeggen dat het best goed ging op naar de volgende cursus dag. Iedereen een fijne week.


groetjes Corina

Reacties

  1. Ik ga zo ook rusten maar op deze manier??????
    Hihihi ze zien me aankomen hier in huis.
    gr bets.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het steeds wat beter gaat met Jaimey. Veel succes met de cursus!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er wat mee te doen...en als hij straks goed luistert heb je er veel plezier van.
    Enne...zo zou ik ook wel willen rusten, maar dart ziet er zo gek uit als een mens dat zo doet...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even doorzetten en dan heb je veel plezier van jullie "Jaimy". We komen snel eens op visite om hem in levende lijf te zien.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt me een heerlijke leuke gekke hond.
    Hoop dat ie het snel gaat oppakken.
    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Corina, wat leuk dat je een tas gaat maken!
    Succes met Jaimy!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Corina, ik reageer maar even via je blog! Bedankt voor je bezoekjes en je enthousiasme om een tas te maken! Erg leuk,en succes!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ga zaterdag ff achter vlieseline aan de rest heb ik nog liggen dus dan kan ik tussen alle andere dingen door ook wat aan de tas doen, ik heb in elk geval broeken genoeg.

      corina

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019