dagje uit

Ik ben afgelopen vrijdag samen met mijn wederhelft op stap geweest, hij moest in Breda zijn en ik had iets gezien op facebook. Dus zo gezegd zo gedaan eerst naar Breda en toen naar Etten-leur Paula's modestoffen ik heb daar twee lappen gekocht heb ze nog niet op de foto gezet maar dat komt nog wel. Ze zitten nu nl in de wasmachine (hihi), Paula vertelde ons dat er nog een stoffenzaak in etten-leur zat want wat ik wilde was zwarte jogging stof en die had ze niet meer. Ze heeft ons uitgelegd hoe we moesten rijden dus wij ook nog ff daar heen het heet la couture en daar hadden ze nog wel jogging stof en ik zag ook dat ze lycra hadden wel niet zo veel maar toch. Ik heb ook mooi kant aan de meter gezien maar ja kan ook niet alles wat ik mooi vind meenemen hé, en nu hebben we nog een reden om eens terug te gaan.

 Het zijn twee leuke winkels, wel twee verschillende kwa inrichting en netheid maar de dames weten wel hoe en wat en dat vind ik toch wel belangrijk. Ik had mijn truitje aan en was aan het twijfelen over hoeveel maar daar kunne beide dames je goed in adviseren en helpen. De foto's doe ik de volgende keer wel maken voordat ik ga wassen, maar als het iets is geworden dan komt het toch wel voorbij.

Ik ben aan het rommelen geweest met mijn blog ik wilde iets anders alleen dat lukt nog niet zo goed, word nog aan gewerkt.

Iedereen een fijne Zondag.


groetjes Corina

Reacties

  1. Altijd fijn als je goed kunt slagen en helemaal als een verkoopster ook verstand heeft van de stoffen!

    Je kersttrui vind ik ook prachtig geworden. Staat je erg mooi! Nogmaals complimenten voor het afvallen, staat je goed en je lijkt ook veel jonger!

    Wens je een hele fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2013!

    Liefs, ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne zondag nog, je hebt een leuke trip gehad samen. Kun je weer mooie spulletjes maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Corina,
    Ik kan zo niet zien wat de oorzaak is dat jij mijn layout niet op je blog kan krijgen.
    Mail mij maar even op dit adres; 31svdv@gmail.com , dan kunnen we even doornemen wat er aan de hand zou kunnen zijn.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019