Mijn uitdaging is klaar.

Ik ben met mijn vriendin naar het stoffenspektakel in Gorinchem geweest en daar hebben we allebei een lap gekocht, ik meerdere. Ze heeft mij gevraagd om van één lap van haar iets voor haar te maken, we hebben een tshirt van haar nagetekend en deze zit zo lekker. Na bij een vriendin de korte mouw omgetoverd te hebben naar een lange mouw ik aan de gang.
Dit is het resultaat, ik heb het eerst geregen om het een keer te passen daar het een flock print tricot is en deze minder rekt dan een normale tricot. Hij was aan de krappe kant gelukkig had ik wel royaal naad geknipt dus dat was geen probleem, een voetje er naast gestikt. Hij is inmiddels via de post onderweg dus het eindresultaat hoor ik van de week nog wel weer. Ik heb de hals met een beleg afgewerkt en daarna met de cover door gestikt net als de andere zomen.
Nu is het afwachten op de reactie als de postbode is geweest. Ze is er zeker blij mee dat was ze al toen ik kwam om hem te passen. Iedereen nog een fijne week.


groetjes Corina

Reacties

  1. Alweer een prachtig shirt! Ga toch ook eens snuffelen op een stoffenspektakel want dit vind ik ook weer een gaaf stofje. Lief om dit voor je vriendin te maken!

    Groeten, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi hi, dit stofje heb ik volgens mij ook nog liggen...kan nu gelijk zien hoe het is als je er een shirt van maakt..
    Wat naai jij toch veel voor anderen...ze zijn vast blij met jou :)
    En is je man vrachtwagen chauffeur? je hebt zo mooie collectie miniaturen in je vitrinekast staan..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een leuk stofje heb het ook nog voor mijzelf liggen. Ze was er super blij mee en hij zit als gegoten. Ene hij is inderdaad chauffeur geweest.

      Corina

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019