nog een dagje uit

Ik ben vandaag met een vriendin naar het stoffenspektakel geweest het was in Gorinchem, zij woont daar dus dat is altijd makkelijk. We zijn altijd vroege vogels dus om negen uur waren wij onderweg, dan is het ook nog lekker rustig. Er stonden wat minderkramen vonden wij maar dan nog is het genoeg hoor. Mijn vooraad is in elkgeval goed aangevuld deze vakantie periode. Dit is mijn buit van vandaag,

De drie op de foto boven zijn tricot's en de onderste is een fleece, ik heb een sweater van mijn man nagetekend en nu ga ik het maar eens een keer proberen om het ook te maken. Ik heb voor de tricots ook al ideeen dus komt goed, ga volgende week naar naailes dus dan kunnen we weer patronen aanpassen en ik ga ook tekenen dus ben benieuwd. Word vervolgd.


groetjes Corina

Reacties

  1. Leuke stofjes heb je weer gekocht. Jouw voorraad is in je vakantie goed aangevuld!

    Veel plezier met naai- en tekenles volgende week.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stoffen! Helemaal mijn smaak! Ben benieuwd wat je er mee gaat maken.
    Nog een fijne vakantie, het weer is nog prachtig.
    Veel plezier met de naai en tekenlessen, ben ik ook erg benieuwd naar.
    Lieve groeten, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaat vast helemaal goed komen met de lessen en dingen die je van plan bent. Heerlijk toch om al die nieuwe "schatten" om je heen te hebben en dan bedenken wat je ervan wilt maken..??
    Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019