hotfix hobby?

Twee vriendinnen hun dochters zijn na elkaar jarig en ik had zoiets van dat is leuk ik ga eens iets voor ze maken met hotfix. De dames hun naam begint met een L en een van de meisjes is helemaal hello kitty fan dus op zoek naar een plaatje, en een shirtje. Ook had ik al eens gelezen over transfer papier ook dit samen met de shirts aangeschaft. Samen met mijn man heb ik het plaatje voor het transferpapier uit gedocterd dat was nl niet zo makkelijk achteraf, het moest gespiegeld en ook nog in zijn geheel erop en daar zat ons probleem want hoe en wat we ook deden dat lukte niet. Ik heb het op een gegeven moment aan elkaar geplakt en gekopieerd en toen was het een fluitje van een cent. En dit is ons resultaat
Dit is het plaatje met het transfer papier ik heb er nog hotfix op gedaan. Ik weet niet hoe het is gekomen maar aan de rechterkant is ie een beetje verkleurd ik denk dat het is gekomen doordat mijn bout of te heet was of te lang anders is het mijn bakpapier geweest. Na het wassen is het wel iets vervaagd maar weg is het niet helemaal dus dit ga ik zeker nog een keer doen.

En nog een keer hello kitty maar dan van hotfix ik hoop dat ze blijven zitten de steentjes.







Dit is de hello kitty met de letter











Wat ik ook doe ik krijg hem er niet anders op, hij is dus echt dwars. Het is heel leuk om te doen en er waren twee dames blij met de glitters en daar was het om te doen. Ik ga dit nog vaker doen en zeker voor kinder verjaardagen is het een heel leuk iets.








Iedereen nog een fijne zondag.

Groetjes Corina




Reacties

  1. Hotfix is zo leuk op deze manier en je kunt de jonge dames er zo blij mee maken! mijn nichtje wilde haar zelfgemaakte hello kitty shirt de eerste week daarna niet meer uittrekken, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De dame in kwestie is hier erg blij mee. De glitter 'poes' is een succes. Thanx.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOohh erg leuk!!! Ik heb ook al meerdere hello kitty's gemaakt voor mijn dochter.
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zelf nog nooit met hotfix gewerkt, maar lijkt me erg leuk. Jouw exemplaren zien er super uit.

    Groetjes, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019