hotfix


Naar aanleiding van twee kinderverjaardagen ben ik eens gaan kijken wat ik voor de kleine dames kon gaan maken, bedacht ik mij dat ik nog hotfix heb, dus dat heb ik erbij gepakt en op zoek naar leuke patroontjes voor de jongdamesen naar shirtjes. Deze gevonden en uitgeprint enz. is nog een heel gepuzzel net al tranfer papier ook deze is mee geexpirimenteerd, niet geweldig geworden maar kan er mee door. Naast mijn uitdaging van mei heb ik uit dezelfde lap nog een hemd kunnen maken en ook deze heb ik maar onderhanden genomen om te oefenen met de hotfix.

 En dit is het geworen links een close up van de hotfix en rechts een foto van het geheel heb hem inmiddels ook al gedragen. Hij ligt in de was ben benieuwd of het allemaal blijft zitten. Dat horen jullie later dan wel weer. De foto's van de andere experimenten volgen nog daar de dames nog jarig moeten worden. Hun biede moeders hebben nl ook een blog dus ja, ik denk wel dat ik er nu een nieuwe hobby bij heb. Iedereen nog een fijne 2e pinksterdag.

Groetjes Corina

Reacties

  1. Wat een leuk hempje is dit geworden. Mooi zo met het hotfixbloemetje.

    Je kunt heel veel kanten op met hotfix :-). Alles kun je versieren dus je hebt er weer een hobby bij waar je heel lang mee vooruit kunt.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi shirtje zo. Ben benieuwd naar het shirt voor de dame .. hihi

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, hotfix is verslavend en zo leuk om te doen. Je hebt al snel resultaat en kunt dingen snel uniek maken. Leuk hoe je dit patroontje zo onderaan het shirt hebt gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig dat je het eerst even uitprobeert. Is mooi geworden, ik ben benieuwd hoe het shirtjes van de jongedametjes worden.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019