kleuren

Ik liep in de tuin en zag toch her en der al weer wat kleur komen mijn witte kerstrozen die bloeien al flink en nu begint de rode ook te komen.
Er zitten al flink wat knoppen in de plant op zich vind ik de plant van de rode bloemen minder mooi dan de witte,

de witte bloeit al flink zitten ook best nog veel knoppen in dus die bloeit nog wel een poosje. En ook de primula's die bloeien al zowel in de tuin als in de bak.

Deze hebben in het voorjaar in bakken gestaan en ik had zoiets van dat is zonde om ze weg te doen dus heb ik ze in de tuin gezet en zie daar gaan ze nog bleoien ook, in de bak bloeien ze nu ook alleen is de plant niet zo mooi heb ze een beetje verwaarloosd dus van de week eens ff kijken of het volgende weekend de blaadjes er van af halen en ze weer een beetje mest geven.

Het bistro setje staat lang de schutting van uit de keuken zien we het zo staan dus het staat er wel gezellig. En anders gaan ook deze misschien als nog de tuin in, de eerste groene punten van de narcissen ook al gezien.

Groetjes Corina

Reacties

  1. Leuk nog een helleborus fan...ik vind het zulke prachtige planten, zelfs het blad is mooi in de zomer.
    En ze gaan nog wel een poosje door hoor,punten van narcissen heb ik hier nog niet gezien, maar nou moet ik wel zeggen dat ik nog niet gekeken heb..geen tijd, het blad ligt er nog allemaal zelfs.
    Zodra de tijd het toelaat, en het weer natuurlijk, want zelfs ik ga niet in de tuin werken met al die regen :)zal ik het eens op gaan ruimen en dan zie ik weer van alles tevoorschijn komen denk ik.

    je bistro setje is leuk zo met die primula's, lekker nog even zo laten staan, kan je genieten van die blometjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige Helleborussen! Ik ben er ook gek op. Mooie foto´s!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019