een setje klaar

Zo een beetje ruimte maken op mijn bureau, en het een en ander afmaken. Gisteren avond is de dame van het setje plus een extra bh geweest om het af te passen. Ze kon nadat ik de schouderbanden had afgesteld en vast gestikt met het geheel naar huis. De ene bh is met voorgevormde cups het bekleden ging vanzelf alleen het cup gedeelte in het lijfje stikken had wat voeten in de aarde. Ik heb op een gegeven moment alles geregen en extra gespeld en toen bleef alles daar waar het moest blijven zitten. De andere bh is de db5 van  danglez en de slip heb ik zelf getekend. Ze was er blij mee ze heeft het meegenomen en zou nog latenweten of het voor herhaling vatbaar is dus ik ben benieuwd. Tijdens het passen zat alles goed ik was tevreden met wat ik heb gemaakt.



ik heb geloof ik ruzie heb met de onderste foto weet niet hoe het komt maar hij staat dus gedraaid en waarom? ik zou het niet weten en ook niet hoe ik hem moet draaien. Hoop dat jullie hem wel goed kunnen zien. Het pakket komt bij kantjeboord vandaan ik weet niet of ik het goed doe met de adressen maar dat merk ik wel. Zo en nu ga ik weer verder met hobbyen, het volgende setje voor iemand anders en mijn gevervde kantje ook maar eens afmaken.

groetjes Corina

Reacties

  1. Heb het al eerder gezegd, het is een pracht van een setje, netjes genaaid ook..
    Ik heb ook wel eens ruzie gehad met zo'n foto, die alleen maar dwars wil, ik dacht toen dat het kwam omdat ik hem in de hoogte te groot gelaten had, sinds ik ze verklein naar 1000 pxls( langste zijde) , en vooraf recht zet, is het niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi geworden, hier zal ze weer veel draagplezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg goed uit! Mooie, sjieke kleur.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019