nieuwe stofjes voor de uitdaging.

In de nieuwe knip staat een leuk patroon deze wil ik gaan maken voor de uitdaging. Weet niet of ik hem deze maand afkrijg maar ga mijn best doen moet altijd het een en ander aanpassen aan een patroon dit is degene die het wordt.


En dit zijn de stofjes die ik wil gebruiken ze waren nu in de aanbieding om een patroon te proberen is 2, euro toch nog wel leuk en als het lukt heb ik weer twee leuke tunieken erbij denk alleen dat ik de voorkant recht maak ik ben niet van de punten. Ik wilde weer eens iets anders proberen dan mijn nagetekende patronen dan is dit een leuk begin dacht ik zo en het is wel fijn want ik kan ze mooi aan naar mijn werk.


Groetjes Corina

Reacties

  1. Die tunieken gaan erg mooi worden,
    super mooie stofjes...en dat voor 2 euro, waarom kan ik die nooit vinden?

    Het tuniekje is een mooi modelletje , en ik zou ook geen punt doen maar gewoon recht...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk model heb je uitgekozen.
    En een goed gevonden de stofjes van 2 euro de meter.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik ben ook niet zo van de puntjes...Voor 2 euro per meter kan je heerlijk experimenteren met een nieuw patroon! Ben heel benieuwd, als het was is, dan zet ik 'm ook op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stofjes. Wat kun je hier mee mooi verschijnen op je werk. Succes met het maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stofjes! Vooral de zwart-witte vind ik erg mooi! Leuk patroon ook, ik zou ook de puntjes achterwege laten. Jij gaat zo heel mooi voor de dag komen op je werk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019