naar kantjeboord geweest

Vandaag met Neeltje naar Kantjeboord geweest was weer erg gezellig kwamen Steffie tegen die had een aantal geverfde katoenen lycra's mee en die heeft daar hele mooie dingen bij gezocht. Er was weer koffie bij binnen komst. Ik en Neeltje zijn ook met het een en ander weg gegaan. Ik heb een aantal dingen gekocht om setjes compleet te maken en ook nog weer het een en ander bij elkaar gezocht, ga eerdaags een tas maken en heb hiervoor de voering stofjes gekocht. En dit is dan de buit.

En kreeg ook nog een pakket verassings kant deze had ik nog te goed en de laatste die moesten we delen en dat hebben we gedaan heb een leuke gezellige dag gehad en mooie dingen meegenomen nu de tijd om het te
maken. Ik ga maandag namelijk bij mijn nieuwe wergever beginnen ben nu toch wel een beetje nerveus aan het worden heb er erg veel zin in dus krijg iets minder tijd de komende weken.

En dit zijn de kantjes allemaal bij elkaar zitten er een paar bij die de volgende keer weer meegaan om er de rest bij te zoeken is helemaal niet erg. Er zijn er ook al twee bij een lapje lycra gedaan dus dat kwam mooi uit. Zo en nu gaan we alles opruimen.

Groetjes Corina

Reacties

  1. Nou, je bent voorlopig onder de pannen met zo'n heerlijke buit! dat is nog eens flink shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh! Wat heb je veel mooie spulletjes! Ik zie tussen de kantjes een paar bekende! Die heb ik daar ook uit zo´n zak gekregen! Altijd leuk he!

    Ik vind het altijd een feest, een dagje Kantje Boord!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019