lappenmarkt Utrecht

Ben samen met mijn vriendin naar Utrecht geweest naar de lappenmarkt het was niet druk en we waren lekker vroeg. Heb vier tricotjes gekocht en een lap gordijnstof om een tas van te maken, we hebben het erg gezellig gehad het weer was goed dus wat willen we nog meer. Fijn is dat je auto buiten de stad parkeren en dan met de tram naar het centum en allemaal voor 4 euro. Dit gaan we denk ik nog wel een keer doen in het najaar is ons goed bevallen.


En dit is een foto van mijn aanwinsten ik had deze zomer al best wat tricot weggewerkt dus nu is de vooraad weer een beetje aangevuld. Nog eens kijken welk patroon ik voor de tas ga gebruiken daar ben ik nog niet uit maar dat komt nog wel.

gr.Corina

Reacties

  1. Oooh wat een leuke stofjes..ik zie dat je ook het klaprozen stofje hebt gekocht, net als waarvan ik mijn , poppytas' gemaakt hebt...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019