daar ben ik weer

Het is ff stil geweest ben ziek geweest en er word verbouwd maar met de gezondheid gaat het nu beter en de schilder komt van de week ook klaar dan hebben we dat gehad. Ondertussen ook nog het een en ander afgemaakt op lingerie gebied en ook mijn rok en de broek voor mijn man zijn klaar de foto's volgen eerdaags. Ben nu ook weer met het een en ander bezig, rokje maken voor een verjaardag zaterdag, en dan nog lingerie en nog wat andere dingen. Onder tussen ook nog op zoek naar vacatures, daar gaat ook de nodige tijd inzitten. Dit is een van de laatste lingerie setjes die ik heb gemaakt.




Groetjes Corina

Reacties

  1. Het is niet zo gek dat als je het zo druk hebt dat je geen tijd hebt voor je blog.
    Maar fijn om weer een berichtje te lezen.

    Succes met alles!

    Saskia
    (en dat ik het setje leuk vind dat wist je al!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi setje zeg, wat een mooi kantje heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kantje, hoop dat je weer opgeknapt bent. Succes met de verbouwing

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019