het is ff geleden maar daar zijn we weer ben net eerst eens ff buiten geweest is erg lekker weer. kan merken dat onze hond Bowie oud word ze wil niet meer zo ver lopen. Ben nu maar weer eens met de hobby bezig lingerie maken zo ben ik ook met het blog begonnen er zijn er veel die er een hebben, zij zijn alleen iets handiger dan dat ik ben mijn achterkant is nog erg saai vergeleken bij die van hun maar dat komt vanzelf wel. Ik ga denk ik ook mijn foto's van mijn setjes hier opzetten vind het leuk om het te zien bij anderen dus wie weet.

gr.Corina

Reacties

  1. Vind de achterkant van je blog helemaal niet saai. Ziet er leuk uit!

    Begin nou maar gauw met het plaatsen van de foto's van je lingerie want je maakt zo'n mooie!

    Groetjes,
    saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt het bloggen ook ontdekt, je wordt er vanzelf handiger in. groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi hi, weer een leuk blog erbij !!!
    Alles komt vanzelf, al doende leer je..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019