creatie 6

Zo creatie 6 is ook klaar het is een fijne stof om mee te werken.
Het is een punto met een mooie print, toen ik hem zag was ik er gelijk weg van heb ook nog de variant met een blauwe ondergrond.

Het patroon is zelf getekend op de les al een paar jaar geleden en ik ben nu weer redelijk terug op gewicht dus kan het weer gebruiken.



Ik heb de hals afgewerkt met dezelfde stof gewoon een bies geknipt en deze er aangezet met de locker.
De mouwen en zoom weer gecoverd en dit gaat prima nu ik de tips en trucs gebruik van de facebook groep waar ik bij zit.






Patroon : zelf getekend op de les
Stof       : Driessen stoffen.


Vanmorgen tijdens het rondje een leuke foto kunnen maken dit is mogelijk omdat onze Jaimy er niet meer is.
Ik mis hem nog steeds heel erg als ik mijn rondjes loop.




In het midden van de foto liggen twee kwarteltjes.








Iedereen een hele fijne week.

Groetjes Corina

Reacties

  1. Mooie top hoor, ik heb nog getwijfeld om deze stof te bestellen maar had al zoveel andere mooie lapjes in mijn virtuele mandje ;-) Fijn zo'n goed zittend basispatroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het staat je goed, vind de print ook erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, hij staat je prima. Leuke stof trouwens!

    Het lijkt wel of de achtergrond van de stof zwart is. Dat dacht ik ook toen ik hem bestelde. Maar het bleek donkerblauw te zijn.

    Ook goed, ik heb er een jurk van gemaakt!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Corina, wat een mooi fleurig shirt is dit geworden, ben je ook al met de blauwe variant bezig? Fijn dat jullie nu weer een ander hondje hebben, al zal Jamy altijd bij jullie blijven.
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019