En weer aan de hobby.

We hebben sinds januari de hobby kamer ook echt in gebruik genomen.
Dus de machines die komen ook weer af en toe onder de hoes vandaan, er ligt nog het een en ander wat afgemaakt moet worden en er zijn weer nieuwe dingen geknipt.

Heb een setje afgemaakt wat ik al in 2017 geknipt had.

Het is een pakket wat ik nog bij Nel op de les heb gekocht.
De lycra is iets minder rekbaar daardoor is de pasvorm ook niet helemaal oke. 
Ben er wel blij mee en ga er nu wel beter op letten op de rek van de lycra, het kant valt mij sneller op.







Heb in januari mee gedaan op het lingerie forum met de huiswerk groep en een setje gemaakt thema was snow with ben in mijn voorraad gedoken en het een en ander bij elkaar gescharreld en hier een setje van gemaakt.


Het is een bh met twee slips geworden in eerste instantie zat de bh niet goed, heb de tule achter het kant weggehaald en nu zit ie prima.
De lycra is erg rekbaar en dit zijpand heb ik geen tule zitten dus dat is het verschil ach ja zo leren we nog elke keer.
Het is in elk geval een heel fijn setje en draag het graag.








De maand februari heb ik ook weer meegedaan maar daar over de volgende keer weer meer.

Iedereen een heel fijn weekend 


Corina

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019