Workshop jeans tas maken

Ik was bij mijn naaimachine dealer voor mijn locker ben met een nieuwe naar huis gegaan en zag dat er een workshop was om een jeans tas te maken.
Het leek mij wel leuk om te doen ff naar de overkant van de straat gelopen en gevraagd of ze mee wou en ja klonk goed.
Dus heb ik ons beide opgegeven en 10 maart was het zover.

We waren met z'n vieren dus een klein groepje allemaal met de nodige ervaring achter de naaimachine.
Conny van spijkerstoer had alle spullen voor de workshop mee en keuze genoeg kan ik je vertellen in jeans en model.

Na de keuze gemaakt te hebben ga je aan de slag.

Hier zitten er twee delen aan elkaar gestikt, ik heb de andere kontzak er weer opgestikt met geel garen net als de originele.
Daarna ga je de zijkanten dicht stikken en de bodem erin maken.
Ik had mijn eigen machine mee kon ik gelijk testen hoever ik kon gaan.





 dit is mijn tas geworden.

 Met een rits.
De andere aan de rechterkant is de tas van Magali
Dit is een rugzak van een van de andere dames.
De tas met de roze details is ook van een van de andere dames.

Dit is een foto van het kleine clubje allemaal heel geconcentreerd bezig.








Ik wil Conny, Gerrit en Ria bedanken voor de leuke gezellige middag.
Ik ga zeker nog een keer voor de rugzak terug.





Groetjes  Corina

Reacties

  1. Wat gezellig om zo'n workshop te volgen met ook nog eens een superleuk resultaat. Ik bewaar al een tijdje oude spijkerbroeken met het idee om ze ooit eens te recyclen, dit ga ik onthouden :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019