Zo ook weer eens een setje af

Ik ben hier al een poosje mee bezig maar ja soms komen er andere dingen tussen door en dan blijft het ff liggen.
Ik heb een hemdje gekocht bij de Zeeman en deze uit elkaar gehaald.

Tijdens de naailes mijn diagonaal patroon aangepast de bovencup een mooie lijn in getekend ondercup is hetzelfde.
Hij is gemaakt van padding en powernet daar overheen de lycra.

Ga mijn patroon nog aanpassen en ff overleggen denk nl dat de diepte net niet genoeg is.
Verder zit ie goed en is draagbaar maar kan nog beter.
Dus er zal er nog een volgen als de andere klaar zijn.


De slip is ook zelf getekend en zit perfect.

Op naar de volgende en ook die schiet op maar eerst de naaimachine voor onderhoud weg.
Heb een reserve dus wie weet gaan we die eens proberen.







Patroon: zelf getekend.
Materiaal : Zeeman de lycra en Kantjeboord de fournituren.


Groetjes Corina

Reacties

  1. Wat een heerlijk fris setje, doet me denken aan het voorjaar ipv herfststormen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk fris setje Corina.
    Heb je bij je cups wat extra naadtoeslag bij de beugelrand ingetekend?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Diana, maar ik heb hem al weer aangepast op papier dus er volgt er nog een denk dat het toch iets te weinig was.

      Verwijderen
  3. Mooi printje...zoals altijd weer knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een mooie stof. Helemaal goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oohh dit is een gave geworden. Prachtige lycra heb je gebruikt, dan heb je geen kant nodig... Jammer dat hij iets te ondiep is, maar dat kun jij ben een volgende wel oplossen....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Marian op papier is ie al veranderd, hij is wel draagbaar hoor

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019