creatie 5

Zo en nu een setje voor mijzelf gemaakt werd ook wel tijd want in de la werd het wel erg leeg.
Ben er erg blij mee, moet het patroon nog wel ff bijschaven maar dat mag de pret niet drukken.
Het is allemaal op mijn eigen maten getekend op de les in 2015 bij Nel.
Ik ga het eerdaags maar weer opnieuw doen want mijn maten zijn toch weer iets veranderd.

Dit is de eerste die er onder vandaan is gerold.
Het kant was niet echt rekbaar dus de slip heb ik nog aangepast,
is eigenlijk best leuk geworden hij zit heerlijk.







 Dit is een foto van het achterpand.
Dit is er een van de zijkant met het stukje wat ik er dus later tussen heb gezet nu zit ie prima.









Patroon:    zelf getekend
Materiaal: gekocht bij Nel


Iedereen een hele fijne week.

Groetjes Corina

Reacties

  1. Lekker he, je eigen lingerie maken. Slim opgelost met dat tussenstukje, dat maakt net het verschil.

    Leuk kantje heb je gebruikt, ik maakte er ooit ook al een setje van. http://kloskacreatief.blogspot.nl/2009/12/flowers-with-twist.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja.met bovenstaande dames eens, een hele leuke en vrolijke set geworden...en Slim opgelost met het tussenstukje omdat het kant niet rekkend is...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019