creatie 4

Creatie 4 is een "proefbh" voor iemand anders met restjes van een setje van mijzelf.
Heb er dan ook geen slip bij gemaakt want ja er was nu niet veel meer over.

Ik had al eerder een proefbh gemaakt deze was niet naar mijn zin, ik had het er over met Diana en die gaf mij de tip om te mixen.
Dit heb ik gedaan en dit is echt dus een mooie "proefbh"geworden die lekker gedragen kan worden.


Hij is inmiddels aangekomen had hem met de post verstuurd als verassing.
Kreeg een berichtje dat het wel leek of het sinterklaas was, altijd leuk zulke berichtjes.

Bij de gekochten bh's heeft ze altijd bandjes die van de schouders zakken, ik heb dit aangepast op het achterpand en nu blijven ze daar waar ze horen.

Het volgende setje is geknipt net als nog meerdere dingen op het moment, het gaat lekker.
Ik denk dat ik de 10 wel ga halen voor 1 juni.


Groetjes Corina

Reacties

  1. Mooie BH. Fijn dat deze wel goed zit. Kun je direct door. Ik moet ook nodig aan de BH's 😶

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou toch maar zo'n mooi persoonlijk cadeau in de brievenbus vinden, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bh geworden, ondanks dat het restjes zijn, heel verrassend geworden. En jij hebt dus alweer iemand blij gemaakt met een bh, knap hoor dat je zo veel voor anderen maakt..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019