nieuwe uitdaging creatie 1

Ik doe weer mee met de uitdaging van het Sancho forum 10 kledingstukken maken van 1 maart tot 1 juni en de eerste is klaar.
De volgende zijn al geknipt en liggen klaar voor het naaiweekend ben nog met een aantal bezig dus deze keer moet het me wel gaan lukken.
De vorige keer heb ik het niet gehaald, vind het wel erg leuk om mee te doen is een goede motivatie.

Ik heb deze keer een jacquard stof gebruikt, het zit heerlijk.


Het trui patroon heb ik eerder gemaakt maar dan met een col, bij deze heb ik een bies van sweatstof aangezet.

De rok heb ik voor het eerste gemaakt het is de Carola uit de lmv.
Ik heb hem wel aangepast en zonder de zakken gemaakt, het is een heerlijk makkelijk model met elastiek in de taille.

Denk dat er nog wel meer zullen volgen ik heb inmiddels al twee lappen jacquard stoffen liggen.






Patronen,

Trui : burda easy 2004
Rok : Carola uit de lmv
Stof : Driessenstoffen


Op naar de volgende.


Groetjes Corina

Reacties

  1. Goed bezig!!

    Veel suc6, het gaat je vast lukken!

    Fijn weekend.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi setje! Het gaat je vast lukken de uitdaging deze keer, een goed begin is het halve werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit..en het staat je ook goed..heb wel gelezen dat je eigenlijk een 'broekenmens' bent..heel herkenbaar hoor, hier ook zo, maar soms is een rok ook wel eens mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had de foto al gezien, erg leuk! Veel succes met je uitdaging, gaat je vast lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk setje geworden, zal vast heerlijk dragen. Succes met de uitdaging, tel je deze als 1 of 2..?? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Corina, dat staat je geweldig, heel ladylike. Je mag er nog veeeeel meer maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019