Creatie 2 is ook klaar

Creatie twee is wederom de aster trui geworden.
Ik kreeg van een vriendin een mooie rest lap maar dat was voor mij net niet helemaal genoeg.
Gekeken wat er het mooiste bij paste en dat erbij gekocht en toen geknipt.

Ben erg blij met het resultaat hij zit in elk geval heerlijk.

Ik heb mijn ogen dicht geknepen want de zon die scheen heerlijk en precies in mijn gezicht, mag de pret niet drukken.

Ben inmiddels alweer bezig met de volgende creatie's dus we schieten lekker op.







Patroon : lmv
Stof       : Vriendin en Driessenstoffen.


Iedereen een hele fijne week.


Corina

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019