Nr 6 van de 10 is ook klaar

Zo weer een creatie klaar, het gaat niet snel maar we gaan door.
Stofje zal iemand wel bekend voor komen, ben er erg blij mee hij past heel erg mooi bij een broek die ik al in de kast had.
Het is mijn basis patroon die ik op de les heb getekend en weer kan gebruiken daar er weer gewicht af is en nog afgaat, wat nodig is daar dit een flock tricot is en deze niet heel hard rekt.

Heb wel een strijd gehad met de hals bies die wou in eerste instantie niet wat ik wilde, de eerste is er weer afgehaald en een nieuwe geknipt en die is goed.

Het coveren ging ook weer probleemloos fijn hoor, de kleur van mijn broek ervoor gebruikt kon uit vele kleuren kiezen.


Dit is de zoom.


Dit is het shirt geworden.

Patroon: Zelf getekend 
Stof:       Van een Vriendin gekregen, dank je wel ben er erg blij mee.


Op naar nr 7 deze vorderd ook al nog onder de cover door en dan op naar nr 8 we gaan ons best doen om de 10 te halen.
Het ruimt wel in de lappen dit is een hele fijne motivatie.

Groetjes Corina


Reacties

  1. Leuk om het stofje als shirt te zien. Deze gaat je goed staan!

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk stofje en weer mooi afgewerkt. Heb je een covermachine? Voordat ik deze lockmachine had had ik een combinatie en vond het steeds ombouwen wel bezwaarlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben een verwend mens Ineke, ik heb een lock en een cover machine naast mijn naaimachine.

      Verwijderen
  3. Wat een mooi stofje en een heerlijk shirt! Je bent al aardig op weg met de uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat goed, het is een mooi shirt geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019