creatie 9 van 10

Creatie 9 is klaar het is een hele fijne trui geworden.
Ik heb de Burda van een vriendin geleend daar stond het model in.


Het is een trui met raglan mouwen, ik heb de naden niet gecoverd was bang dat het te druk zou worden.















Heb wel de zoom met een lekker fel kleurtje gecoverd en we zijn erg tevreden en op het moment geen overslaande steken meer.

Het is een fijne trui om te dragen.



Ik heb aan de mouwen een boord gezet deze waren anders te kort, dus het patroon voor de volgende keer weer aangepast.
Het patroon ging tot maat 44 en is erg ruim ik heb hem alleen op de heupwijdte aangepast.

Dit is er ook weer een die ik ga bewaren en zeker nog een keer ga maken.

Dank je wel voor het lenen van de Burda Neeltje.


Patroon : Burda 2004
Stof       : weet ik zo niet meer het is een gebreide tricot.


Groetjes Corina


Reacties

  1. Ziet er goed uit! Dit model draag ik ook graag. Ook al is heg een patroon van bijna 10 jaar oud, hihi.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n heerlijke trui die je vaak aan zult hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Corina, je gaat ook als een speer. Mooie setjes maakte je.
    Ook je shirtjes zijn de moeite waard.Vooral dat hele bonte vind ik mooi.
    Heerlijk als je een model hebt dat goed zit, niet? En dat je zonder problemen zo in elkaar kan naaien! Succes verzekerd!!

    Fijne dagen!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019