Mijn 1e creatie

Ik heb de eerste af en ook al gedragen, hij zit heerlijk en lekker warm.
Het is de Elsa van My Image het patroon is gratis te downloaden.

Ik ga deze zeker nog een keer maken voor de winter is een fijn model.

Op deze foto zit de rijgdraad er nog in ik doe dit omdat ik het makkelijk vind voor de cover heb ik een lijn die ik kan aanhouden.

Het coveren is trouwens iets van te zien de draden verdwijnen in de stof.

Nu op naar het volgende project ben er inmiddels met een aantal tegelijk bezig dus komt goed er liggen er een aantal klaar voor de locker.





Hoop er van de week nog een af te maken en dan volgende week weer verder.

Iedereen veel plezier met de uitdaging.

Patroon: My Image
Stof:       Voorraad



Groetjes Corina.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019