en nog meer tshirts

Zo en toen was ik aan de beurt voor een paar nieuwe tshirts.
Samen met Neeltje het tshirt patroon getekend, was weer erg gezellig ook weer ff lekker bij gepraat.

Dit is het eerste shirt, deze heb ik weer aangepast en er een waterval ingetekend.

Vond de hals toch nog wat hoog, deze is ook reeds aangepast en ook al weer veranderd in een shirt.







Dit is de eerste met een watervalhals ook deze zit iets hoger maar dat geeft niet ook deze ga ik weer opnieuw tekenen.
Zo blijven we bezig, ze zijn beide draagbaar en zitten erg lekker.











Dit is het aangepaste shirt deze heb ik vandaag aan en hij zit net als de ander twee prima ga alleen nog de schoudernaad veranderen achter 2cm eraan en voor eraf denk dat ie dan helemaal goed is.
Dan ga ik er ook weer een watervalhals van maken.

Heb nog wel wat lappen in de voorraad alhoewel we zo wel lekker gaan.
Ik heb er gisteren weer een geknipt het is er op het moment goed weer voor om te hobbyen.

Verder ben ik ook nog met een shirt voor eega bezig en met lingerie.

We vervelen ons niet.


Groetjes Corina



Reacties

  1. Ik heb ze gezien en zitten mooi. Handig zo om het patroon af en toe opnieuw te tekenen toch? En dan lekker productie draaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zien er goed uit Corina..en ja,zo raak je wel door je lappen heen, maar dat geeft weer wel de mogelijkheid om weer eens iets nieuws te kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie shirts! Knap hoe je dat zelf aan kunt passen naar eigen wens

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019