Mijn eerste creatie van 2015

Ik heb een setje gemaakt voor de dochter van een vriendin.
Het is van een restje van een setje van mijzelf gemaakt daar ik dit kant niet in nog een setje voor mijzelf wilde verwerken.

Het is een cup van Merckweardigh het lijfje heb ik zelf getekend net als de slip.










Ik breng het dinsdag bij mijn vriendin en dan gaat het eerdaags mee naar Belgie want daar woont de dame in kwestie.
Het setje moest gauw af want ze is in blijde verwachting en nu kan ze het toch nog een paar keer dragen voordat het te klein gaat worden.

Ik hoop dat het goed zit maar dat hoor ik zodra ze er zijn geweest.

Dit is dus de eerste creatie van 2015 op naar de volgende.

Vrijdag ga ik s'middags naar Huissteden voor een paar uurtjes oefenen samen met een van de dames aldaar om te kijken of er nog dingen en steken zijn die het lingerie naaien nog makkelijker maken.

Iedereen een hele fijne week.

Corina




Reacties

  1. Zo, dat is nog eens een mooi begin van het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Corina, je creaties gaan al naar het buitenland!! Da's leuk, het setje is prachtig geworden!!
    Fijne week en veel plezier vrijdag!!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi setje. Goede start van het nieuwe jaar, ga zo door :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent het nieuwe jaar goed begonnen! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap om zelf lingerie te maken. Diepe buiging hier voor jouw vaardigheden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019