Weer iets af.

Ik heb eerder een setje voor een vriendin gemaakt maar die ging net als die van mij kapot op de stiknaad.
Het kant was niet echt kant maar een soort van organza helaas dus de volgende keer als ik zoiets heb ga ik dit er zeker niet meer van maken.

Ik heb voor haar dus nu een nieuwe gemaakt zonder dat ze daar iets van wist gelijk voor mijzelf ook verder gegaan in dezelfde kleur alleen een ander kantje en schouderband.

Dit is het setje van mijn vriendin, ze was er heel erg blij mee en ook de kleur viel in de smaak.











De slip is zoals altijd zelf getekend en de bh is van Merckweardigh heb alleen de cups gebruikt het lijfje is ook weer zelf getekend op maat. Ze was er heel erg blij mee. Hij paste perfect.

Mijn setje heb ik inmiddels ook al een dag aan gehad en ja hij zit weer heerlijk, ben erg blij met dit model bh heb er nu een paar van gemaakt en er is er weer een geknipt dus bevalt prima.
Het kantje had ik nog op voorraad en daar was inmiddels ook al een lycra bijgekomen de rest komt bij Kantje boord vandaan.
Het is allemaal op maat getekend op de les bij Nel.










Er zit een vlinder in het kant dat is een van de redenen geweest om het toen te kopen, geen spijt van.
Ben nog bezig met gewone kleding dus eerdaags daar weer meer over als het klaar is.
Lingerie gaan we ook mee verder vond nog een slip zonder bh dus die is reeds geknipt en geregen en ook de volgende setjes zijn weer onderweg. 


Groetjes Corina

Reacties

  1. Mooie setjes. De kleuren zijn in het echt veel sprekender. En die vlinder ... wauw!

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat de vorige setjes geen lang leven hadden. Maar ze zijn vervangen door hele mooie setjes, ik vind ook de kleur geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige setjes, daar kun je trots op zijn. Hoop voor je op een langer leven voor deze sets.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige setjes heb je weer gemaakt! Mijn lievelingskleur!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Corina, wat ben je druk geweest en wat mooi gemaakt!! Geweldig zo'n verassing, kan me voorstellen dat ze daar erg blij mee is!!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, de vlinderset is prachtig, die cups zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleur rood heb je gebruikt voor deze setjes Corina.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige setjes!!! en ik ben ook weg van het model cup van de vlinderkant...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019