slaapzak is ook eindelijk klaar.

Ik ben in februari al begonnen met de slaapzak deze was voor de buurvrouw aan de overkant.
 Ik had op facebook gezien dat de kleur appelgroen in de kamer voor kwam dus ik naar bas bastiaans voor de stof.
 Ik heb er al eerder een gemaakt voor de andere buuf, en die zij het is makkelijker als er een rits in zit, ik terug en een rits gehaald.
Ik heb toen het geheel meegenomen naar de naailes, en het een en ander gevraagd.
 De zak ging weer mee naar huis de rits er in gespeld en een stukje stof voor bescherming boven aan en ja toen is ie in een hoek beland.
 Ik zag er tegenop om de rits te stikken en wat denk je zondag zat ie er met een 10 minuten in en toen was ie zo klaar.
 Heb hem gisteravond gelijk gebracht en ze was er heel erg blij mee, ze had er zelf ook al twee gemaakt die waren een maatje kleiner dus kwam het goed uit.
De kleur is ook goed past er precies bij, voor een volgende weet ik nu in elk geval hoe het moet.






Ik heb er knoopjes opgezet voor de sier vond het anders zo kaal.
Het volgende project is ook al weer geknipt, tshirt voor mijn egaa, en nog wat lingerie projecten die ik af moet maken.
Wil zelf ook nog een shirt en een blouse maken de blouse heb ik zelf getekend, word vervolgd.

Groetjes Corina

Reacties

  1. Mooie slaapzak. Een lekker fris kleurtje. Hier zal ze veel plezier van hebben.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief slaapzakje geworden zo.
    Succes met de andere projecten ben benieuwd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat de slaapzak toch af is gekomen. Leuk fris kleurtje heb je ervoor uitgekozen.

    Succes met de volgende projecten.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019