Uitdaging september


Ik heb nog wat shirts afgemaakt (twee weken geleden) lekker in de zon gezeten bij twee van de drie moest ik de mouwen en de hals bies nog doen. Nadat ik dit eraan en erin heb gestikt nog ff gecoverd en klaar was ik. Dit zijn foto's van mijn tijdelijke werk plek onder de parasol lekker buiten.
Er is een shirtje bij waarvan ik de stof heb gekregen van Neeltje voor mijn verjaardag, ik moest er toch nog een paar maken de ander werden een beetje te groot.
En dit stofje heb ik bij KB gekocht ook al eerder dit jaar.
En dan de laatste deze komt bij Bas Bastiaans vandaan het was net genoeg voor een shirt en ik vond het zo'n mooi stofje dus ja heb het maar meegenomen.

Ik heb ze inmiddels alle drie aangehad en ze zitten nu goed dus kan ik mijn patroon gewoon zo aanpassen, alhoewel ik nu op naailes leer tekenen dus wie weet. Het naaien staat nu een beetje stil ben in het huis aan het schilderen. Ben in de vakantie begonnen met twee achterdeuren en ja van het een komt het ander ben nu beneden een heel eind heb ook de trap met leuning gehad dus wie weet ga ik boven nog verder.

groetjes Corina

Reacties

  1. Je shirts zien er weer mooi uit! Je gebruikt ook weer prachtige stofjes, vind ik.
    Wat een verschil met het weer, dat lijkt alweer veel langer geleden.
    Moet ook nodig met schilderen beginnen maar het komt er maar steeds niet van.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corina, mooie shirts heb je gemaakt!. Lekker toch om met je machines buiten te kunnen hobbien, genoot je ook nog van het prachtige weer. Schilder ze verder! Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuke shirts Corina..mooie printjes, en je kan echt al goed zien dat je veel afgevallen bent.
    De kniebroek heb je die ook zelf gemaakt? Die is leuk!!
    En jij ook aan de kwast :) nou, ik ben blij dat we er weer voor langere tijd vanaf zijn..
    Al moet ik de tuindeuren nog steeds aan de binnenkant doen, zal wel volgende zomer worden, nou heb ik er geen zin meer in..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stofjes heb je weer gevonden voor je shirts!
    Fijn dat je je patroon hebt kunnen aanpassen.

    Succes met het verder schilderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo buiten en je stofjes zijn leuk .Ja dan lukken de shirts ook wel Leuk hoor. gr bets

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019