Weer iets af.

Heb eens een mouwloos shrit gekocht bij de Zeeman, deze heb ik nagetekend samen met een vriendin. Ik heb deze al een keer eerder gemaakt en het bevalt mijn man goed dus heb ik voor hem nu ook maar weer eens een shirt gemaakt.



Hij is iets te lang moet nog ff kijken als ie hem aan heeft om hem dan toch maar iets korter te maken. Ik heb dit weekend verder ook nog maar eens iets aan de tuin gedaan want het onkruid groeit erg hard, ben nu ongeveer op de helft. Ik heb een paar foto's gemaakt van de tuin. We hebben sinds vorige week een andere camera dus die moet ook geprobeerd worden ben er in elk geval heel erg blij mee. Moet er nog ff aan wennen en we wilden een gebruiks aan wijzing via het internet printen bleken het 174 pagina's te zijn dus ga het eerst zo doen.
Dit zijn de eerste foto's gemaakt met de camera er zullen er nog meer volgen. Iedereen een fijne week.

Groetjes Corina

Reacties

  1. Hard gewerkt Corina, jouw tuin is een plaatje.
    Fijn dat je voor je man ook shirtjes maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een erg leuk mouwloos shirt..dat je daar aan toe komt om voor je man ook shirten te maken :):)
    En het is goed te zien waar je gebleven bent in je tuin....je bent al over de helft :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is lastig om leuke shrits die lang genoeg zijn te kopen dus dan gaan we ze zelf maken.De andere kant staat erg veel maagdepalm ben nog op zoek naar de witte maar die zie je niet zo veel, het scheelt aanzienlijk in het onkruid dus de andere helft wacht nog op de bodembedekker. ook bij de vijver staan bodembekkers maar nog niet overal.

      Verwijderen
  3. Je shirt is prachtig ook het shirt uit je vorige blog vind ik schitterend, heel mooi afgewerkt maar ook het stofje is super! Ben jaloers op je tuin ik moet het met een balkon doen, mis wel een tuin. Woensdag ga ik een workshop doen met mijn nieuwe camera, ben benieuwd. Foto's maken is zo leuk.
    Lieve groeten, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019