winterse fot's

Gisteren morgen naar buiten met de hond en gewapend met fototoestel, het is mistig geweest en als het dan heeft gevroren krijg je de mooiste foto's. Ik heb er een collage van gemaakt. Zelfs onze Bowie werd een beetje wit van de rijp.
En dit is het geworden  rechts onder zijn onze dakplantanen ben ik heel erg blij mee en ze hebben van de herfst ook al wat bast verloren 'vervellen' noem ik dat altijd. De grote foto's boven zijn van onze overburen de gouden regen is over een paar maanden helemaal lila kleurig en dan ruikt ie ook zo lekker. De ander foto's zijn een paar bomen bij ons in het dorp voor al de treur wilg vind ik dan erg mooi om te zien bij een paar foto's zie je een soort licht dit is de straat lantaarn ik was best wel vroeg op.


Groetjes Corina

Reacties

  1. Wou prachtige foto's buuf! Wil je die mooie bomen van ons even mailen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's heb je gemaakt. Indrukwekkend he, die bomen met de rijp eraan. Jammer dat het in de loop van de dag weer verdwenen was. Groeten, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mami adora flores e UE adoro ter amiguinhos por isso venho apresentar-me
    EU sou uma gatinha foi adoptado e a tiva sorte de ter uma mãe que me dá muito amor e que me deu nome Kika
    Como UE amo ter amigos venho te convida para nossa amiga minha, outros amigos Lá vais encontrar Já conheces, eles também São meus amigos.Uma semana passada completei 500 seguidores, ou seja, amiguinhos!
    N º dia 24 de Janeiro, fiz 500 seguidores resolvi fazer uma brincadeira...para sorteio de fotografia, vossas(so_animais) mas Só duma parte do corpo "por isso o nome do sorteio tem nome de esconde esconde"
    Gostava de ter so não meu sorteio e como amigas ou (os)
    Visita FICO esperando como vossas fotografias s
    Turrinhas carinhosas miaumiau


    Kika♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019